Åbent Hus

Vores Åbent Hus arrangementer er overstået for i år, men det betyder ikke at vi ikke gerne vil vise dig skolen, eller svare på de spørgsmål som du måske har!

Skriv til os på mail@esbjerggymnasium.dk eller ring på 75141300, så aftaler vi et tidspunkt, hvor du kan komme forbi til en rundvisning.

Tirsdag d. 16. januar kl. 19.00-21.00 og lørdag d. 20. januar kl. 12:00-14:00 holder EG Åbent Hus

Du vil blive mødt af en af vores fantastiske elever, der vil fortælle om skolen og give dig en rundvisning på skolen. Her vil du møde elever og lærere, der kan fortælle dig om de forskellige uddannelser og fag på EG. Du vil forhåbentlig også få et lille indblik i den fantastiske stemning som EG er kendt for. Vores elever vil fortælle om hverdagen, det sjove og festerne, nogle af vores dygtige musik elever vil stå for underholdning og både skolens studievejledere og ledelse står klar til at give dig individuel vejledning omkring valg af uddannelse.

Vi håber på at se dig og dine forældre og glæder os til at vise dig vores skole.

Dørene er åbne fra klokken henholdsvis 19.00 tirsdag og 12.00 lørdag, men du er velkommen til at komme som det passer dig. Vi står klar til at tage imod dig.

Åbent Hus 2024.jpg