Studiecafé

Hvorfor skynde dig hjem fra skole, når du kan blive her og lave dine lektier, inden du tager hjem ?! Vores studiecafé er for alle elever på EG, og den er åben hver tirsdag, onsdag og torsdag fra 13.45 - 16.45.  Her kan du få hjælp af vores studiecaféhjælpere, eller I kan mødes og lave lektier sammen. Studiecaféen finder du på 'Boks-taget'.

Studiecaféen har te, kaffe, saftevand og masser af snacks.

Vores studiecaféhjælpere

Vi har ansat to dygtige og søde EG studenter, som altid står klar til at hjælpe dig med dine lektier og opgaver.

Lærke er student fra 2022, hvor hun havde studieretningen Samfundsfag A og Engelsk A.

Andrea er student fra 2023 med studieretningen Biotek A, Matematik A og Fysik B.

Om torsdagen er der også en matematiklærer i studiecaféen, så der er der ekstra hjælp at hente.

Kom bare - du er altid velkommen!