Esbjerg Gymnasium

Om EG

EG er et gymnasium med nye og moderne faciliteter til undervisningen og det sociale liv på skolen. EG har også et helt særligt og meget attraktivt skolemiljø med trygge og udfordrende rammer, der giver de bedste muligheder for at trives og lære noget. Det er denne helhed af stærk faglighed, flotte rammer og et unikt skolemiljø der gør, at EG i dag er et af de mest populære og søgte gymnasier i regionen.

Der er omkring 825 elever på skolen. EG er derfor en stor skole med de fordele, det giver eleverne i form af mange valgmuligheder og et stort og bredt udbud af fag, uddannelser og særlige forløb. Samtidig vil skolen ikke være større end at eleverne fortsat oplever et stærkt fællesskab og sammenhold med den kendte EG-ånd i centrum,ligesom der vil være en tæt og god kontakt til den enkelte elev. Netop denne gode kontakt fremhæver eleverne som noget helt særligt for EG.

Vi glæder os til at se dig på EG!