Studenterne springer ud!

Huebegivenhed

HF og STX studenterne springer ud enten den 24, 25 eller 26 juni. Der er selvfølgelig ingen regel uden undtagelse, så vores 3-årige HF studenter eller 4-årige STX studenter, kan godt blive student lidt før.

Kantinen er pyntet op, og det er her at gæster venter på at studenten kommer tilbage efter den sidste eksamen, og også her at I efterfølgende kan fejre jeres student. For at det bliver en festlig dag med plads til alle, opfordrer vi til at I max. er 10 gæster pr. student, og at I begrænser fejringen til 1 - 1,5 time.

NEJ TAK TIL KONFETTIRØR - hverken ude eller inde

Det er ikke fordi, at vi ikke synes at konfettirør er meget festlige - MEN de ødelægger vores gulv i kantinen og udenfor forurener de i mange, mange år.

Studenterhuer

Studentergalla

Onsdag den 26. juni holder vi om aftenen studentergalla for studenterne. De spiser middag, synger, hygger og danser. De får sagt farvel til deres lærere og fejrer at alt deres arbejde har resulteret i en studenterhue.

Dimission

Vi holder dimission for alle afgangselever og deres pårørende fredag den 28. juni kl. 9.30 i idrætshallen.

Inden dimissionen bliver klasserne fotograferet.

Selve dimissionen tager ca. 1.5 time. Bagefter er der kransekage og et glas bobler i kantinen. Vi vinker til sidst farvel til studenterne på parkeringspladsen, inden de kører mod Torvet og traditionen tro danser om hesten.

Studenter

Billeder fra huebegivenhed, studentergalla og dimission

Du kan finde alle vores studenterbilleder på vores Facebookside, hvor vi løbende uploader billeder.